Voimaliike

VoimaliikeVoimaliikeKehuin jo aiemmin, kuinka löydettiin Intiasta aivan uskomaton joogi, jonka opit tulee pysymään mun mielessä vielä pitkään. Tää seuraava, yläkroppaa vahvistava liike, on yksi niistä ja sen verran loistava, että halusin jakaa sen myös teidän kanssa! Siellä ruudun toisella puolella kun on varmasti tyyppejä, jotka haluaa vahvistaa olkavarsia ja hartioita sekä opetella kehonhallintaa ja voimaa vaativia liikkeitä, kuten päällä- ja käsilläseisontaa 🙂

  1. Muodosta käsistä tasasivuinen kolmio, ottamalla ensin molemmilla käsillä kyynärtaipeista kiinni. Laske käsivarret lattialle ja risti kämmenet eteen kolmion kärjeksi.
  2. Nouse alaspäin katsovaan koiraan – takapuoli nousee ylös, selkä on suorana jatkeena päälle joka makaa olkavarsien välissä.
  3. Liu’u asennosta suoraan eteen, niin että pää tulee kämmenien yli ja olkapäät kyynärvarsien päälle.
  4. Jatka aaltomaista, edes-takaista, liikettä 10-15 kertaa.

Liike sopii loistavasti lämmittelyyn tai useampana sarjana tehtynä se on myös tehokas osa kokonaisvaltaista treeniä! Jo muutaman päivän päivittäisellä, säännöllisellä harjoittelulla huomaa oikeasti jo selkeitä vaikutuksia 🙂

<3 Aino

Seuraa blogia: Facebookissa / Bloglovinissa  / Instagramissa

Aino

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta