Viime viikon treenit

 

MAANANTAI  aamulenkki 30min + salitreeni
TIISTAIsalitreeni + hydrobic 45min & vesijuoksu 15min
KESKIVIIKKOsulkapallo 60min + salitreeni
TORSTAIaamulenkki 37min + hydrobic 45min + vesijuoksu 15min
PERJANTAIsalitreeni
LAUANTAI kävely, 12km/2h
SUNNUNTAI  salitreeni

Viikon treenit kyllä tuntu törkeen hyvältä! Ainut miinus tietty vihoittelevasta vasemman jalan ”penikasta”, joka muuten vihoittelee edelleen – mennään huomenna treffaamaan mun hierojaystävää, joka lupas tehdä parhaansa tuon kanssa 🙂 Nyt jotenkin taas kesän jälkeen kroppa rupee tuntumaan tosi hyvältä, siltä että siinä on voimaa. Mun ryhtikin on parantunut huomattavasti ja tuntuu ihanalta kun keskikroppa jaksaa kannatella itteensä nykyään niin paljon paremmin. Ja mummokin kehui tänään, että näytän paljon pidemmältä kun oon nyt hoikistunut ja selkäkin on suorassa, heh! 😀 Okei, mummo on nähny mut viimeksi yli vuos sitten mun puolen vuoden ryyppyputken jälkeen – olin aika turvonnut sillon.

Mutta joo, pienilläkin asioilla on siis suuri vaikutus. Keskityin tälläviikolla salilla enemmän suorituksiin (jätin jopa musiikin pois, tuntui väliltä vähän orvolta…) ja treenit tuntu kropassa paljon enemmän entä normaalisti! Lihaksissa oli ihan erinlainen polte, enkä meinannu saaha ees kaikkia sarjoja tehtyä loppuun, hah! Samaan malliin siis jatketaan 🙂

Aino

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta