VIIKKO 5 : treenipäivis + viikonlopun treenejä!

Hellou ja mahtavaa maanantaita kaikille!

Tässä teille viime viikon liikuntoja taas 🙂 Oon jo reippaasti alottanut myös tän viikon treenit ja tuntuu, että tästä tytöstä ei virta ihan helpolla lopu?! Onneksi on illalla taas sulkkisvuoro tiedossa, se on kyllä ehkä yks viikon mukavimmista ”treeneistä”.

MAANANTAI sulkapallo 60min + aquazumba 45min
TIISTAI salitreeni 1h 30min
KESKIVIIKKO aamulenkki 46min + salitreeni 1h 23min
TORSTAI salitreeni 1h 33min + hydrobic 45min & vesijuoksu 15min
PERJANTAI palauttava aamulenkki 1h 33min
LAUANTAI salitreeni 1h 33min
SUNNUNTAI aamulenkki 47min + salitreeni 1h 21min

Sain kyllä viikkoon mahtumaan aika hyvin treeniä, vaikka töissä tuli oltua kyllä ihan liikaa. Ja nitä mun kaipaamia juoksulenkkejäkin tuli tehtyä kaks, jee! Kyllä tuntuu että kunto on kohentunut ihan hirveesti sitten viime kesän, mahtavaa. Tästä innostuneena oonkin alkanut kehitteleen pientä proggista itelle kesää kohden… tshih 😉

Perjantaina tein pitkän palauttavan kävelylenkin – muistakaahan tekin joskus harjotella vähän kevyemmin, se nimittäin auttaa teidän kehoa sopeutumaan kovempiin ja vaativimpiin treeneihin 🙂

Mites teillä kulki treenit viime viikolla? 🙂

Pakollinen ruokakuva 😀

Lauantain keskikroppa -treeni salilla:

Vatsapenkki, alaviisto rutistus 4 x 20 x 10kg
Vatsapenkki, russian twist 20 x 5kg, 15 x 10kg, 20 x 5kg, 15 x 10kg
Vatsapenkki, jalkojen nostot 4 x 15 (+ jokaisen sarjan jälkeen jalkojen veto syliin x15)
Vatsarutistus taljassa 4 x 20 x 7,5kg
Jalkojen nostot lattialla, jumppapallo jalkojen välissä 4 x 15
Linkkuveitsi yhdellä jalalla 4 x 15/puoli x 5kg
Kylkinostot 4 x 12/puoli
Selkä ”penkissä” 4 x 15 x 10kg
+ 5x lankkupito jumppapallolla väh 45sek

Ekaa kertaa tein vatsarutistuksia taljassa ja olin kyllä ehkä vähän hukassa? 😀 Sain siinä kyllä tuntuman vatsoihin, mutta pitää kyllä silti katsoa ohjaajan kanssa tekniikka kuntoon ens kerralla. Lankkupidot tein pitkästä aikaa pallolla – on paljon tehokkaampi entä lattialla tehden ja mulla ei ees olat kipeydy tässä, joten paljon kivempi tehdä.

Sunnuntain jalkatreeni

Askelkyykky 4 x 10/jalka x 8kg (+ wall-sit väh 30sek joka sarjan jälkeen)
Takapotku laitteessa 4 x 10/jalka x 50kg
Maastaveto 15 x 20kg, 4 x 12 x 40kg
Jalkaprässi 12 x 100kg, 12 x 110kg, 12 x 100kg
Kyykky, kinesis laitteessa 4 x 12 x 6taso
Kickback taljassa 4 x 10/jalka x 12,5kg
Loitontajat laitteessa 4 x 10 x 50kg

Kannattaa kokeilla noita wall-sit:tejä, siis huhhhhuh mitkä polttelut niillä saa noiden askelkyykky-sarjojen välissä! Kunnolla vaan kantapohja maahan niin kyllä tuntuuuu – mä lupaan 😀 Varmaan sanomattakin selvää, että fiilis oli ihan mahtava – poltetta riitti ja tunsi kyllä tehneensä… Äitin tekemä ruoka, vaahtokylpy, sauna ja venyttelyt maistu tän jälkeen….ahhhhh!

Aino

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta