VIIKKO 4 : treenipäivis

Huhheijaa, täällä ollaan takaisin kiinni arjessa. Kotiuduin reissusta eilen ihan liian myöhään kotiin ja tänään työt alkoi aivan liian aikasin 😀 Hengissä silti selvittiin ja nyt on jo ruoka muhimassa uunissa. Porkkana-punajuurikiusausta….mmm!

Viime viikon treenit painottui siis alkuviikkoon, sillä loppuviikko kului siis Helsingissä. Siellä tuli lähinnä harrastettua hyötyliikuntaa, nukkua pitkiä yöunia, syödä hyvää ruokaa hyvässä seurassa ja viihdyttyä luennoilla. Ne luennot! Ne oli ihan huiput ja meidän luennoitsija oli aika mahtava 🙂

VIIKKO 4
Maanantai Aamulenkki 1h 6min + salitreeni 1h 20min
Tiistai Salitreeni 1h 16min + hydrobic 45min & vesijuoksu 25min
Keskiviikko Salitreeni 1h 15min
Torstai Kotitreeni vatsoille 25min
PE-SU LEPO

Voitte uskoa, että kolmen päivän totaalinen treenilepo on tehnyt tehtävänsä ja palan halusta päästä salille! Kiusaan itseäni vielä hieman ja palaa treenailujen pariin vasta huomenna – tänään on nimittäin viikon ainut mahdollisuus päästä päihittämään kaveri sulkapallossa ja sitä tilaisuuttahan minä en välistä jätä 😉

Miten teillä meni viime viikko? Joko starttasitte viikon treenit hirveellä tarmolla?! 🙂

Ja torstain vatsatreeni, koostui seuraavanlaisesti – tein kolme kierrosta tähän malliin:

Istumaannousu x20 (molemmissa käsissä kilon käsipaino)
Kyynärpää polveen x20(/puoli)
Jalkojen nostot x20
Lantion nostot x20
Kyljen nostot x15(/puoli)
Lankku 30-60sek

Niin ja tervetuloa muuten kaikille uusille lukijoille!<3 Teitä oli viikonlopunkin aikana ilmestynyt taas lisää, oon tosi mielissään että tykkäätte mun jutuista 🙂 Kommentit, postaustoiveet ja kehittämisideat on tottakai tervetulleita.

Aino

9 vastausta artikkeliin “VIIKKO 4 : treenipäivis”

  1. Hei, kiitos hyvästä blogista!Semmosta haluaisin kysyä, että teetkö yhden vatsalihasliikke-sarjan vaan kerran? Esim. tuon istumaannousun sen 20 kertaa ja sitten vaihdat liikettä, ettet siitä useampaa (esim. 3) sarjaa tee?

    • Kiitos itsellesi!<3 Ei kun kolme kierrosta – eli istumaannoususta lankkuun ja sit taas uuestaan alusta asti 🙂 Tuossahan se lukeekin ennen noita liikkeitä 🙂

    • Ohoh, niinhän onkin 😀 jotenkin meni ohi 😀 Itse teen yhden liikkeen 15-20 kertaa kolmes eri sarjassa (pieni tauko aina välissä) ja sitten vaihdan liikettä. Mutta olisikohan se parempi tehdä tuohon tyyliin? Vai oletko perehtynyt asiaan? 😀

    • Joo oli ehkä vähän hassusti piilossa tuossa tekstissä 😀 No tuollain kuntopiirityyppisesti miten mä teen, tulee vähemmän palautusta – syke pysyy korkealla pidempään ja kuluttaa enemmän. Lihaskasvun kannalta en osaa sanoa kumpi tapa on parempi, joten vähän riippuu siitä sitten että millasia tavotteita sun treenillä on 🙂

  2. Nooh, lähinnä sitä litteää vatsaa tavoittelen 😀 että en mitään himolihaksia, lähinnä kiinteytystä vatsanseudulle 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta