viikko #2

MAANANTAI salitreeni+aquazumba
TIISTAI juoksu/kävely 25min (+ 2x 7km pyöräily)
KESKIVIIKKO salitreeni + palauttava kävely 40min
TORSTAI juoksu 45min + salitreeni
PERJANTAI juoksu 25min + salitreeni
LAUANTAI kävely 55min
SUNNUNTAI salitreeni + juoksu 25min

Hyvin tuli kiireisestä aikataulusta huolimatta urheiltua, voin olla tyytyväinen itteeni 🙂 Ainut asia, mihin haen parannusta ens viikolla on salitreenin ”laatu”. Oon jo jonkinaikaa miettiny omaa treenitekniikkaa, että mahdan olla vähän turhan hätänen salilla kävijä.. mulla ensinnäkin on turhan monesti kiire kun oon siellä ja yleensä mentaaliteetti, että mitä enemmän painoja sen parempi. Tänä aamuna luin Body Gossip -blogista (mahtavia, inspiroivia postauksia – kiitos siitä!!) postauksen just tästä aiheesta ja päätin, että ens viikolla kiinnitän huomiota treenatessa tähän ja tsemppaan kunnolla! Meillähän salilla on TechnoGymin laitteet, joten siinä menee ne ”suorituspalkit”, joka näyttää millä nopeudella liike pitäis tehdä.. taitaa olla liian kauan aikaa siitä, kun viimeksi sitä palkkia seurasin. Huomisesta alkaen seuraan taas. 🙂

Ens viikolla myös pitäis käyä testaan kaverin kans vähän uutta lajia! Aattelin, että monipuolistaisin mun treeniviikoja vähän pelkän juoksun ja puntin ulkopuolellekkin :))

Aino

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta