VIIKKO 15

Ihana viikko takana ja nyt onkin jotenkin aivan älyttömän hyvä olo. Viikko oli sinällään treenillisesti tosi raskas ja perjantaina olikin aika raukea olo viikon viimeisen salitreenin jälkeen. Vatsalihakset oli torstaista asti niin kipeät, että syöminenkin tuntui tympeältä, kun mahalaukku venyi..hahhah!

Samalla kun treenasin rankasti niin tankkailin kyllä ihan samaa tahtia. Vedin viikon aika huolettomasti, terveellistä ruokaa toki mutta normaalia rennommalla otteella – yleensä ennen se on tarkoittanut sitä, että mulla on tullut syötyä liian vähän, mutta annoin itselleni mahdollisuuden osoittaa, että olen oppinut jotain. Ja kyllähän mä olen – energiaa on riittänyt ja palautuminen on sujunut loistavasti eli kaikki on mennyt aivan putkeen!

Millasia treenejä ja fiiliksiä treenin suhteen teillä oli viime viikolla? 🙂

MAANANTAI salitreeni hartiat+hauis+ojentajat, jooga 20min, sulkapallo 60min
TIISTAI salitreeni takareidet+pakarat+vinot vatsat, potkunyrkkeilytreenit
KESKIVIIKKO jooga 30min
TORSTAI salitreeni etureidet+vatsat, jooga 20min, potkunyrkkeilytreenit
PERJANTAI salitreeni rinta+selkä
LAUANTAI lumilautailua 3h<3
SUNNUNTAI kävely 45min

Nyt ihanan viikonlopun jälkeen on loistava startata uusi viikko ja palata salille. Tosin tein sen jo heti herättyäni ja seuraavaksi suuntaan töhiin. Tästä viikosta tulee taas niin erilainen, mutta en millään malta odottaa mitä kaikkea kivaa ja kuinka rankkoja treenejä se tuo tullessaan.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.. Loistavaa alkavaa viikkoa ja mahtavaa maanantaita kaikille! <3 Mun mielestä maanantai ainakin on viikon paras päivä, tykkääkö joku muukin? ;D

Aino

10 vastausta artikkeliin “VIIKKO 15”

  1. Hyvän kuuloinen treeniviikko sulla ollut! :)Munkin mielestä ma on kiva päivä, paitsi nyt kun oon kipee. :(Ihania kuvia! <3

    • No voi räkä, kipeenä oleminen on kyllä ihan mälsää:/ Kiitti, ja hurjasti paranemisia!!<3

  2. Sulla on ollut kyllä huikee reeniviikko! Omani oli kovin vähäinen ja suorastaan kalpenee sun treenien rinnalla..Ma: hauis-ojentaja-vatsaTi: lenkki 30min 3,5kmKe: olka-rinta-selkäTo: lenkki 30min 3,5kmPe: arkipyöräily matkahuollolle 13km eli toisinsanoen lepo :DLa: lepoSu: reidet-pohkeet-kankku ja illalla lenkki 25min 3,5kmIhan harmittaa kun tätä kattelee. Tästä viikosta tulkoon parempi 🙂 Mutta ainakin toi eilinen jalkatreeni+lenkki on mennyt perille, en päässy aamulla sängystä ylös..

    • Vähäinen? Ihan suotta harmittelet – aktiivinen viikkohan sulla on takana! 🙂 Ei se määrä vaan laatu..;) Ja ilmeisesti se onki ollu kohdillaan, kun oot kunnon jumit saanu kiusaksi!:D

  3. Ootko miettiny blogille fb-sivua? Ja hei postausta siitä intervallitreenarista 😉

    • En oo kyllä aatellu, onko sellanen kätevä – siis kokeekohan monet lukijat sen hyödylliseksi? :)Ja joo ehottomasti postaan jahka pääsen eka testaamaan sitä!

    • Pistä kyselyä pystyyn 🙂 Itse ainakin tykkään lukea ”minipäivityksiä” blogin fb:stä ja oon löytänyt monta uutta luettavaa blogia, kun kavereiden tykkäykset näkyy omassa newsfeedissä. Itseasiassa sinunkin blogin löysin niin! Kaveri oli tykännyt Start livin your best life -blogista ja sieltä eksyin sitten jotenkin tänne 😉

    • No se on kyllä totta, sitä kautta tavottais kyllä paljon lukijoita, kiitti vinkistä:) Mutta joku pieni galluppi ois kyllä paikallaan aiheesta! Taidankin laittaa sellasen tällä viikolla pystyyn 🙂

    • Salitreenissä mä käytän mittaria vaan palautuksen seurantaan, että ei veny liian pitkäksi:D Siinä en pidä sitä kovin tärkeänä, mutta juoksulenkeillä se on kyllä tosi hyödyllinen nyt, kun on tarkotus kestävyyskuntoa kohentaa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta