VIIKKO 12 – treenipäivis

Treenillisesti viikko sujui kyllä tosi hyvin ja tuli oltua tosi ahkerana 🙂 Energiaa riitti pitkin viikkoaa tosi hyvin, eikä millään ois malttanut istuskella sisällä kouluhommien parissa.. hih, onneksi nekin saatiin kuitenkin hoidettua alta pois ja tän viikon voi sitten keskittyä kaikkeen vähemmän pakolliseen.

Salitreenit siis menee 4+2 viikkorytmillä ja sitä tasapainottaa potkunyrkkeilyt + muut ylimääräset aerobiset siihen sitten. En jaksa enää mitään salitreenien aikoja tuohon merkkailla, koska eipä sillä kestolla sinällään mitään merkitystä ole.. laatuhan sen määrän korvaa 😉 Noin tunnin mittasia nuo mun uudet ohjelmat kuitenkin on, riippuen tietty kuinka pitkät lämmittelyt ja loppuverryttelyt teen.

Miten teidän viime viikon treenailut? 🙂

PS. ANTEEEEEEKSI tuostahan tuli aivan tosi surkeelaatunen 🙁 Toivottavasti saatte jotain selvää!

Aino

2 vastausta artikkeliin “VIIKKO 12 – treenipäivis”

  1. Saa selvää!:-) Mä jumppailin viime viikolla vähän tavallista enempi,ja sali treenit jäiki sitten vaan kolmeen (tai siis nykyistä tavallista enempi 😀 ennenhän kulutin jumppasaleja sen 15h viikossa,tosi järkevää…). Ma: body attack Ti: body combat, body pump & cx Ke: selkä & body combat To: body attack,body pump & muutama biisi body steppiä Pe: jalat La: lepo (turisteilua :-D) Su: olkapäät,haba & ojariSellaista 🙂 Kyllä huomaa että olin perjantaina jo aika loppu noista jumpista,joten lauantain lepo teki kyllä hyvää :>

    • Huh oot kyllä ihan kreisi muija! Oppisinkohan mäki tykkäämään noista ryhmäliikunnoista? 😀 En oo siis ees kokeillut…ehh.. en ees muista millon viimeksi!Ja kyllähä se on, että ne lepopäivät kyllä tekee tehtävänsä kun rehkii hulluna! Ihan parhautta, oon oppinut jotenkin nauttimaan niistä nykyään, vaikka sieltä salilta onkin välillä vaikee pysyä poissa:)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta