TREENI JA EVÄÄT vol.3

Mulla oli tänään aamulla herätessäni hieman käynnistymisvaikeuksia ja kaipasin pientä energiapiikkiä, joka käynnistäisi päiväni kunnolla. Päädyin kokeilemaan aerobista pikatreeniä ja valkkasin aivan loistavan SanTABATA! -treenin tehtäväksi. Treeni kesti ainoastaan 4minuuttia ja oli todella helppo tehdä eikä toteuttamiseen tarvittu mitään välineitä 🙂 Hiki kyllä tuli kivasti pintaan ja sain juuri sitä kaivattua energiaa puuronkeittohetkeen! Kannattaa kokeilla.

 
 

Aamupalan jälkeen olikin sitten hyvä sauma lähtä salille testaamaan kolmas uus treeniohjelma elikkäs pumppaamaan hartiat, haukkarit ja ojentajat! Haukkarien treenaaminen on ollu mulle jotenkin erityisen mieluista viimeaikoina, joten ootin treeniä tosi kovasti. Enkä joutunut pettymään – oli paljon kaikkea kivaa ja nimenomaan just käsipainoilla tehtävää. Mä tykkään nimittäin paljon enemmän teenata vapailla painoilla entä laitteissa 🙂 

HARTIAT+HAUIS+OJENTAJAT
Pystypunnerrus käsipainoilla 4×8
Vipunosto eteen käsipainoilla 3×8
Vipunosto sivuille käsipainoilla 3×8
Vipunosto taakse käsipainoilla 3×8
Hauiskääntö tangolla 4×10
Scott-hauiskääntö käsipainolla 4×8
Ranskalainen punnerrus käsipainolla 4×10
Ojentajapunnerrus ylätaljassa 4×10

Ja sitten ne eilisen äpöstykset.. 🙂 Oli kyllä älyttömän höllittelevä ruokapäivä, pakko myöntää!

(hiihtolenkki)
AAMUPALA 2x Taikaruis -viipale juustolla, leikkeleellä, tomaatilla, kurkulla, salaatilla ja paistetulla kananmunalla + proteiinirahka ja omena
VÄLIPALA porkkanaa + rukiinen riisipiirakka juustolla ja leikkeleellä
LOUNAS broilerin fileepihvi, riisiä, uunikasviksia ja salaattia + Ruispala keitetyllä kananmunalla, juustolla ja leikkeleellä + täysjyväsämpylä oivariinilla, juustolla, leikkeleellä ja suolakurkuilla
(salitreeni)VÄLIPALA banaani
PÄIVÄLLINEN soijarouhetta, täysjyväspagettia, pannukasviksia, raejuustoa ja ½ avokado
VÄLIPALA appelsiini + hunajamelonia
ILTAPALA maitorahkaa, kaurahiutaleita ja mantelirouhetta

Hiilaripainotteinen päivä, porukoilla tulee aina ämpättyä ihan hulluna leipää! Mutta se onkin niiiin hyvää <3 Mä paljon mielummin syön tuplasti enemmän oikeeta ruokaa, entä jonkin leivoksen kahvin kanssa ja leipä on kyllä just yks sellanen, jota voisin syödä varmaan loputtomasti 😀 Tankkauspäivien suosikki!

Aino

2 vastausta artikkeliin “TREENI JA EVÄÄT vol.3”

  1. Hitto näitä sun ruokakuvias! 🙂 Kunpa itekkin jaksas nähdä noin paljon vaivaa.Totta kyllä tuo, että kun syö kunnolla oikeeta ruokaa, ei tule syötyä sitten herkkuja ainaskaan 😉

    • No en mäkään aina jaksa 😀 Ruuanlaitto vaan nyt on yks mun rentoutumisen keinoista, siihen tulee herkästi panostettua:)Niinpä, niinpä! Paitsi jos ne hormonit sattuu kiusaamaan 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta