TREENI + EVÄÄT vol.1

Alkuperäisistä suunnitelmista poiketen aloitin mun uuden saliohjelman vasta tänään. Nyt seuraavan neljän päivän ajan (siis tänään, huomenna, sunnuntaina ja maanantaina) ajattelinkin sitten postailla teille nää mun uudet ohjelmat ja samalla vähän ruokapäiväkirjaa, kun niistä on niin paljon tykätty 🙂 Miltä kuulostaa?

Tänään oli ensimmäisenä siis vuorossa treeni etureisille+suorille vatsoille ja jooooo-o, kylläpä hiki virtas! Treeni tuntui tosi tehokkaalta – lämmittelin ensin juoksumatolla hommaten hien pintaan ja lihastreeni olikin sitten mukavan intensiivinen setti, hyvin sai tuntumaa lihaksiin ja kivan irvistyksen naamalle ;D Loppuverryttelyt hoidin soutulaitteella, joka onkin mun ihan ehdoton lemppari!

Piti pitää ihan seinästä tukea treenin jälkeen… yritin ottaa teille mun hikiselästä kuvaa, mut eihän mun kännykän kamera siinä onnistunu 😀 Mitä hikisempi oon treenin jälkeen, sitä enemmän fileissä oon.. hahha!

ETUREIDET+SUORAT VATSAT
Kyykky tangolla 4×8
Jalkaprässi 4×8
Reidenojennus laitteessa 4×8
Vatsarutistukset laitteessa 4×10
Vatsarutistukset polvillaan (kinesis) 4×10
Lantionnostot penkillä 4×10
Linkku yhdellä jalalla 4×10/puoli

Ja tässä sitten vähän eilisen ruokapäiväkirjaa 🙂 Loppupäivästä mulla oli jotenkin tosi vetämätön olo ja aivan hirveä pääkipu – en edes muista, millon viimeksi olisin kärsinyt vastaavasta? No itseäni saan siitä syyttää, sillä kävin asioilla ilman pipoa ja oli ihan jäätävä tuuli.. milloin sitä oppii, että keväinen auringonpaiste ei ole sama asia, kuin bikinikelit? 😀 Seuraavan kerran lähden ulos pää paljaana sitten kesäkuussa.

Muttaniiiin, jotenkin kummassa se pääkipu katosi treeneissä! Mä oikeastaan tiesin sen, että liikunnalla sen saa peloteltua pois ja oikeassa olin. Ei taida olla vaivaa johon liikunta ja hyvä ruoka ei tepsis.. paras lääke kaikkeen <3

(juoksulenkki)
AAMUPALA pähkinäinen omena-vaniljaproteiinipuuro
LOUNAS kaalilaatikkoa + porkkanaraastetta ananaksella ja raejuustolla
VÄLIPALA näkkäriä raejuustolla, kurkulla ja salaatilla + hunajamelonia
PÄIVÄLLINEN tonnikalamunakas vuohenjuustolla + puolikas avokado
VÄLIPALA banaani
(potkunyrkkeilytreenit)
ILTAPALA maitorahkaa, protskujauhetta, mysliä ja mantelirouhetta + bataattibrownie

Aino

8 vastausta artikkeliin “TREENI + EVÄÄT vol.1”

  1. Kiitos ihan mahtavasta blogista. Tää viestii kaikkea, mitä voi hyvältä blogilta toivoa – motivaatiota, hyvää mieltä, inspiraatiota, pohdintaa, asiallista juttua ja kaikki kuitenkin rennosti! Mahtavimpia löydöksiä aikoihin 🙂 Keep it going girl, terkkuja pohjosesta!R

    • Voiii kiitos itselles ihanasta kommentista! <3 Just tuollaista fiilistä tahdonkin välittää 🙂 Ihanaa kevään jatkoa sulle!:)

  2. En muista oonko ennen kommentoinu sulle, mutta tää sun blogi on kyllä niin ihana!:) Jokasesta postauksesta saa tosi paljon irti 🙂 varsinkin sun kaikki kokkailut näyttää ja kuulostaa niin hyvältä.. Antaa tosi paljon motivaatioo juuri siihen terveelliseen syömiseen kun näytät, ettei se tarkoita missään nimessä tylsää tai mautonta ruokaa!

    • Huippu homma, että tykkäät mun jutuista ja oon onnistunu motivoimaan! 🙂 Te lukijat kyllä motivoitte mua ihan hurjasti keittiössä – haluan kokoajan kehitellä uusia, maistuvia terveellisiä reseptejä, jotta voin jakaa niitä teidän kanssa, hihhi 😀

  3. Jeee lisää ruokapäiväkirja postauksia ja vinkkejä terveelliseen herkutteluun! Blogisi on niin koukuttava 🙂

    • Juu, näitä ruokapäiväkirjoja nyt siis tulee loppuviikon ajan! Ja voisin kyllä ens viikolla koota semmosen jonku herkutelu/välipalapostauksen vaikkapa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta