Tiistain tripla – treeniä, aamupalaa ja lounasta

Uus ihanan pirtee treenitoppi!
Uus ihanan pirtee treenitoppi!

 

Hihhihhii pakolliset haukkafiilistelyt :P
Hihhihhii pakolliset haukkafiilistelyt 😛

Se ois tiistain treenifiilistelyn aika! Oon edelleen vannoutunut aamutreenaaja ja tänäänkin olin jo seiskan pintaan salilla. Treenin jälkeen on sitten ihana pyöräillä kotiin ja suihkun jälkeen laittautua nätiksi ja valmistautua päivän muihin hommiin. Tänään mulla oli vuorossa rinta+selkätreeni, josta on tullu varmaan yks mun lemppareista. Yläselästä mulla on kyllä aina löytynytkin paljon lihasvoimaa ja treenipainot onkin noussu aika tatsilla – se jos mikä piristää mieltä 😉 Selän treenipari rinta taas sitten puolestaan on vähän heikompi, joten sen kanssa saa töitä tehdä ihan tosissaan kehittyäkseen. Oonkin lyönyt itselle kovan penkkitavotteen joka pitäis syksyllä nousta ja hyvää vauhtia ollaan menossa sitä kohti (terkkuja vaan pojille kun kuitenki luette ja kiitos yllytyksestä :D).

Aina välillä multa kysellään, että miten mä jaksan treenata näin paljon ihan vaan huvin vuoksi ja voin kyllä kertoa, että se itsensä voittaminen ja kehittyminen on meikäläiselle aikamoisia fiilisbuustereita! Jokaisella varmasti on omat syynsä ja motivaationsa treenaamiseen 🙂 Myös uusista treenivaatteista saa kivasti motivaatiota! Mitä tykkäätte mun uudesta oranssista ihanuudesta? Mä oon ainakin aika ihastunu, heh.

Vihersmoothie ja tonnikalamunakas
Vihersmoothie ja tonnikalamunakas

Ja treenin jälkeen oliki sitten aamupalan vuoro! En toki treenannut tyhjällä vatsalla vaan nakkasin aamulla pari riisikakkua kalkkunaleikkeen, hummuksen ja paprikan kera naamariin. Varsinaiseen aamupalaan sitten kuului vihersmoothie (jossa oli seassa palkkari) ja kahden kananmunan tonnikalamunakas (+paprikaa, tomaattia ja oliiveja). Elikkä eilisen makean aamupalan vastapainoksi tänään oli vuorossa suolaisempaa ja hyvin maistui 😛

Pinaattikeittoa, RAEJUUSTOA ja siemeniä
Pinaattikeittoa, RAEJUUSTOA ja siemeniä <3 Oh my!

Erään kommentin inspiroimana tein eilen pinaattikeittoa ja kun kommenttiboksin puolella sopivasti pinaattikeittoreseptiä pyydeltiin niin ehdottomasti halusin tän teidän kanssa jakaa 🙂 Tää on nimittäin parasta pinaattikeittoa mitä oon koskaan syöny! Oon ennenkin pinaattikeittoja tehnyt, mutta koskaan se ei oo ollu näin hyvää.

PINAATTIKEITTO
oliiviöljyä
punasipuli
4 perunaa
2dl linssejä
kasvisliemikuutio
pussi pakastekukkakaalta (450g)
2 pussia pakastepinaattia (300g)

=> Kuumenna oliiviöljyä kattilan pohjalla ja kuullota siinä punasipulikuutioita. Lisää vettä, kasvisliemikuutio ja kuutioidut perunat sekä liotetut linssit kattilaan – keittele n.10minuuttia. Lisää jäiset kukkakaalit ja lisää vettä niin, että kukkakaalit juuri ja juuri peittyy. N. 5minuutin keittelyn jälkeen lisää pinaatit ja sekoittele ne joukkoon. Kun pinatit on sulaneet soseuta seos sauvasekoittimella.

Namnamnam! Ennen oon tehnyt pinaattikeitot pelkästään kukkakaalin kanssa, mutta perunat ja linssit tuo keittoon kivasti rakennetta ja ruokamaisuutta. Kun joukkoon nakkaa kananmunan, raejuustoa, siemeniä tai mitä nyt vaan keksiikään niin tulee ateriasta tasapainoinen proteiinineen kaikkineen 😉

Aino

2 vastausta artikkeliin “Tiistain tripla – treeniä, aamupalaa ja lounasta”

  1. Oi nam, toi keitto menee kyllä kokeiluun! Ja kivoja on uudet treenikuteet, ihanan pirteän värinen toi toppi 🙂

    • Suosittelen! 🙂 Ja eikö ookki, heti aamulla tuli hyvä fiilis ku ton puki päälle!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta