Ruokapäiväkirja

Ruokapäiväkirja
AAMUJUOMA n. klo 8:00

  • Puolikas sitruuna, viherjauhetta & optiMSMää

AAMUPALA klo 9:00

  • Smoothie (mantelimaitoa, soijajogurttia, päärynää, chian- & pellavansiemeniä, riisinlesejauhetta, soijalesitiiniä, lakritsijauhetta) + mustaa tahinia ja marjoja
  • Iso kuppi kahvia MCT-öljyllä

Ruokapäiväkirja
KAHVIHETKI n. klo 12:30

  • kuppi kahvia
  • pari palaa #Toimi2015 -jengin tekemää herkullista raakasuklaata

LOUNAS n. klo 14

  • Pala tomaattisen yrttistä raakapiirasta
  • Värikäs salaatti hapankaalen ja Udo’s Choice Oilin kera
  • Jälkkäriksi kuppi vihreää teetä ja omena

Ruokapäiväkirja
VÄLIPALA n. klo 17

  • kaksi luumua, namm!!

Ruokapäiväkirja
ILTAPALA n. klo 20

  • Puuro gluteenittomasta kaurasta & tattarista
  • Mangososetta, banaania, mustikoita, hunajaa & kurpitsansiemeniä

ILTAJUOMAT n. klo 21

  • kupillinen lämmintä reishiä
  • lasillinen noin tunnin tekeytynyttä savijuomaa

Siinä se nyt oli, mun eilinen ruokapäiväkirja kuten pyysitte ja kuten jo aikaisemminkin lupasin 🙂 Toivottavasti saatte tästä inspiraatiota sokerittomaan, hiilaripainotteiseen sekä kasvisruokavalion noudattamiseen. Jokainen päivä on aina erilainen ja yleensä mä aina kotona aloitankin aamuni vihersmoothiella, mutta nyt vanhemmilla ollessa mulla on aina tapana hemmotella itseäni mitä ihanimmilla herkuilla.. Pientä arjen luksusta, tiedättehän te 😉

Koska kysytte kuitenkin niin vinkkaan jo nyt, että suolaisen raakapiiraan ohje tulee syksyn aikana ilmestyvään E-reseptikirjaani, jonka voit tilata ennakkoon jo nyt! Oonkin nyt ahkerasti tällä viikolla koonnut sen reseptejä kasaan ja jatkan vielä ensi viikolla kotona.. Halukkaat koemaistajat voi ilmotella itsestään vaikka kommenttiboksin puolella 😛

<3 Aino

Seuraa blogia: Facebookissa / Bloglovinissa / Blogilistalla / Instagramissa

Aino

4 vastausta artikkeliin “Ruokapäiväkirja”

  1. Ainooooooo mie mie mie! Koemaistaja ilmoittautuu! Mitä ikinä teetkin …;)))

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta