Ruokapäiväkirja 17.1

Viimeinen ruokapäiväkirja tältäerää! Ens viikolla voisin julkaista vielä pari (jos teitä kiinnostaa..?), kun ohjelmassa ois sekä yö- että aamuvuoroa töissä eli vähän erilaisia ruokapäiviä siis. Tänään mulla oli siis vapaa   ja syömisetkin oli siten helppo rytmittää!
 
Klo 10 – palautusjuoma
 
Klo 11 – puuroa! 
(kaurahiutaleita, soijarouhetta, soijamaitoa, banaani, mustaherukoita, hamppuproteiinia, chia-siemeniä, seesaminsiemeniä, raejuustoa)
 
Klo 13 – ruisnäkkäriä + kananmuna & ½ avokado
 
Klo 15 – raejuusto&avokado -salaatti (+ kurkku, tomaatti, paprika)
PS oli pahaa raejuustoa, jotain meidän lähikaupan halpista kun muuta ei ollut…Kesoa sen olla pitää!
 
Klo 17:30 – appelsiini & banaani
 
Klo 19 – äitin makaroonilaatikkoa, salaattia ja raastesalaattia + 2x ruispala (+ aamupala raikas 12%, leikkele, salaattia, tomaattia)
<3<3
 
Klo 22 – mustikoita, hilloja, proteiinirahka (vanilja), mysliä, pellavansiemenrouhetta
 
Aamun aloitin salitreenillä, onko oikeastaan edes parempaa tapaa aloittaa aamu kuin treeni? – kyllä mun mielestä on normaalia herätä vapaapäivänä ennen kahdeksaa ja polkea yli 3km pyörällä yli -20asteen pakkasessa, jotta pääsee rääkkäämään jalkoja. KYLLÄ! En olisi missannut sitä mistään hinnasta. 🙂 Aamutreenistä tulee aina niiiin älyttömän hyvä fiilis ja sen hyvän fiiliksen käytin tänään opiskeluun. Ahhh kun sekin tuntui niin kivalta tänään!

Iltapäivällä innostuin vielä käymään hydrobicissä ja sieltä hurautin tänne porukoille yökyläilemään. Aina välillä on ihana tulla viettämään laatuaikaa perheen kanssa. Ehdottomasti ollu kyllä viikon parhaita hetkiä nämä <3

Onhan teilläkin ollut kivaa, onhan?! <3 

Aino

8 vastausta artikkeliin “Ruokapäiväkirja 17.1”

  1. Kiitos näistä ruokapäiväkirjoista, nää on ihan huippuja! Miten paljon sä laitat kauhahiutaleita, soijarouhetta ja nestettä tuohon aamupuuroon? 🙂

    • Kiva että oot tykänny! 🙂 Apua, mä en kauheesti mittaile.. eka about 1½dl vettä+n. 0,5dl soijarouhetta kiehumaan, sitten 1dl kaurahiutaleita (tää on ainut jonka mittaan :D) ja sit lisään soijamaitoa niin paljon että puurosta tulee tarpeeksi ”löysää” – about 0.5dl veikkaisin? 🙂

  2. Hei mää inspiroidun edelleen näistä vanhoista kirjoituksista 😂. Tekee mieli tehdä terveellistä ruokaa ku lukee näitä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta