Pitää takoa kun rauta on kuuma ;)

Joupedijou ja mukavaa sunnuntaita! Toivottavasti kaikilla on ollu oikein rentouttava ja auringontäyteinen viikonloppu 🙂 Mä itse vietin päivän Kaivarissa kauniita koiria katsellen ja piknikherkkuja nauttien, kun siellä järjestettiin jokavuotinen kääpiökoirien erikoisnäyttely.

Viikonloppuisin ikävöin arkea ja etenkin valmista aamupalaa <3
Viikonloppuisin ikävöin arkea ja etenkin valmista aamupalaa <3

Oma viikonloppu ja viikko kokonaisuudessaan on ollu kyllä toimintaa täynnä – ei oo paljon kerenny tähän koneelle alas istahtaa. Ja mä nautin! Mä tykkään siitä, että mulla on paljon tekemistä ja pysyn aktiivisena – ei kerkeä alkaa arki kyllästyttämään, hahhaa 😉 Tää kyllä näkyy selkeesti mun treeniaktiivisuudessa sillä yksinkertaisesti nyt vaan ei oo ollu normaaliin tapaan aikaa, mutta varmasti tilanne taas normalisoituu kunhan arki alkaa rullaamaan omalla painollaan.

Näinä kiireisinä aikoina mulla tulee tehtyä kotona usein pikatreenejä ja jaoinkin viime viikolla teille yhden, jonka tein torstaina. Mulla ei oo vielä täällä Helsingissä mitään muita treenivälineitä kotona kuin vastuskuminauha, joten kaikki treenit on tullu tehtyä täysin ilman apuvälineitä. Oon ollu tosi yllättynyt kuinka hyviä treenejä oon saanu aikaiseksi!

Perus salipirkko - viikon kuntosalikäynnit: 2 !!!
Perus salipirkko – viikon kuntosalikäynnit: 2 !!!

Näin kotitreeneistä inspiroituneena oon myös haastanut itseni 100 punnerruksen tekemiseen – löysin surffaillessa netistä ”ohjelman”, jota noudattamalla 6 viikon jälkeen mun pitäis pystyä tekemään 100 punnerrusta. Punnertaminen on musta niin coolia ja perus kädenväännön sijasta haastankin kavereita usein punnerrusskaboihin – siinä on mun mielestä kunnon miehen (ja naisen) mitta ;D

Punnertaminenhan on tosi hyvä yleisliike, jota voi helposti varioida haastavammaksi ja eri lihaksia työstäväksi. Oikea suoritustekniikka on tärkeä, eikä selkä saa valahtaa notkolle. Fiilisteleekö kukaan muu punnertamista yhtä paljon? 😀 Haastan kaikki mukaan tähän – tän linkin takaa löydätte sen ohjelman!

Aino

4 vastausta artikkeliin “Pitää takoa kun rauta on kuuma ;)”

  1. Mä oon jo monta vuotta haaveillu toteuttavani ton haasteen, mut en oo uskaltanu alottaa. Liian kova epäonnistumisen pelko :-/ Vaikutti muuten mielenkiintoselta toi sivusto!

    • No nyt on Salla tosi hyvä sauma alkaa yrittämään! Ei voi voittaa jos ei koita 🙂 Ja mieti sitä fiilistä, kun kehityt ja huomaat sitä edistystä..! Turha pelko pois vaan ja eiku punnertamaan 😉 Tuolla sporttibuusterissa on kyllä paljon kivoja juttuja, tykkään itekki!

  2. Pakko kokeilla tuota kunhan tervehdyn! Oon ollut viimeisen kuukauden sairaana – antibiootteja, antibiootteja… Alkaa treenailemattomuus masentaa hiljakseen :/ Oisko ideoita, kuinka tästä turhautuneisuudesta pääsee. Tahdon salille muttei vaan saa!

    • Voi ei, kuulostaa kyllä tosi kurjalta 🙁 Varmasti harmittaa, mutta kyllä se sitten palkitsee kun on taas terve – fiilis on huipussa ja treenimotivaatio varsinkin! Keksi kaikkea muuta mukavaa tekemistä sen treenaamisen sijasta – itse tollasina aikoina luen yleensä paljon kirjoja ja kiertelen kaupungilla shoppailemassa, kahvittelemassa ja silleen.. pelkkä kotona makoilu varmasti turhauttaa kaikista eniten 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta