Piristävä välipalavinkki :)

En saanut nukuttua viimeyönä, enkä oikeastaan edes tiedä miksi. Takana oli pitkä, raskas päivä täynnä ohjelmaa.. tais olla vaikeuksia rauhoittua unille, vaikka väsymys olikin kova. Ajattelin yöllä, että tästä päivästä tulee vaikea. Ja pitkä.

Töissä onneksi fiilis koheni mitä pidemmälle päivä eteni ja tein ehdottomasti päivän parhaan päätöksen, kun suuntasin töiden jälkeen suoraan salille. Tein tosi tiukan treenin selälle ja olkapäille – kyllä hiki lensi.. Kaikista parasta oli, kun mun entinen ohjaaja tuli kehumaan kuinka paljon oon kehittyny sitten viime näkemän! Mun treenaamisesta kuulemma löytyy tekemisen meininkiä ja esimerkillisen hyvää asennetta, joka on tuottanu tulosta – jeejee :)!

Halusin vinkata teille loistavasta – kevyestä mutta piristävästä – välipalasta, jonka muun muassa tänään söin ennen salille lähtöä 🙂 Siihen kuuluu porkkanaraastetta, appelsiinia, ananasta sekä raejuustoa. Ihan mielettömän hyvää!

Stadiumin paketissa tuli muun muassa tää uus Casallin treenipaita – harmittaa että en tilannut useampaa, sillä tää on ihan loistava! Ihanan kevyttä ja hengittävää materiaalia.
 
Yöllisestä valvomisesta oli kyllä jotain hyötyäkin. Vaikka mulla on selkeät tulevaisuuden suunnitelmat niin täytyy myöntää, että välillä iskee ahdistus siitä että asiat ei etenekkään tavalla jonka suunnittelin.. Ravistelin inhottavat, ahdistavat ajatukset päästä pois ja tein toimintasuunnitelman, jonka avulla edetään koulu- ja pääsykoehommien kanssa pitkin kevättä 🙂 Mä paljon mielummin märehtimisen sijaan otan hymyn naamalle ja positiivisen asenteen, sillä pääsee varmasti paljon pidemmälle.

Seuraavaksi on vuorossa herrrrrkullinen ”palauttava” lounas ja sitten ansaituille päikkäreille! Illalla sitten pitkästä aikaa jääkiekkopeliin kannustamaan veljen joukkue voittoon. Ja jospa se nukkumatti ens yönä muistais vierailla munkin luona 🙂

Aino

6 vastausta artikkeliin “Piristävä välipalavinkki :)”

  1. Kun sulla on tuo sykemittari, ja oot varmaan tehnyt siinä sen kuntotestin ja se on määrittänyt ne sun sykerajat, niin meetkö lenkeillä niiden rajojen mukaan? Mietin tässä pienessä päässä, että kuinka hyvin noihin sykemittarin määrittämiin rajoihin voi luottaa 🙂

    • Yleensä meen, ”kunnonkohotus”lenkit ainakin ja musta ne on toiminu tosi hyvin. Joskus vedän sitten ihan vaan fiilispohjalta enkä sykkeitä seuraile, mutta harvemmin 🙂

  2. Mulla oli myös joskus aikoinaan selkeät tulevaisuudensuunnitelmat, lähinnä sen suhteen mitä työtä tulisin tekemään valmistumisen jälkeen. No, 5.5 vuotta opiskelin ja nyt teen töitä ihan eri alalla ja tämä on kivointa työtä mitä olen ikinä tehnyt 🙂 Lisäksi nurkan takaa kävelikin vastaan elämäni mies pari vuotta sitten ja niin… silloin päätin että liikoja ei kannata suunnitella. Tavoitteita saa ja pitääkin olla, mielestäni 🙂 Kuvittelin esim. 18-vuotiaana, että 23-vuotiaana minulla on jo perhe pystyssä.. no, ikää on 27 ja lapsia ei näy 😀

    • Heh, tosiaan aina ei mee suunnitelmien mukaan mutta parhain päin kuitenkin ;DD Mulla lähinnä tää kevät siis mietitytti – on niin kova hinku koulunpenkille, että piti tehdä suunnitelmia sen varalle, että suunnitelma A ei onnistukkaan. No, nyt niitä löytyy myös B ja C, eiköhän tärppää ;D Viime vuonna jäi niin lähelle koulupaikka, että harmittaa.. sillon ei ollu varasuunnitelmia yhtään, joten jäin vähän tyhjän päälle. Sitä en tahdo kokea enää uuestan 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta