Massa-marraskuu

Huomenta ihanat!

Kiirettä on pitäny enkä hirveesti oo kerenny teille kuulumisia kirjotella – maanantain tentti lähestyy uhkaavasti, joten oon tunnollisesti viettänyt kaiken vapaa-ajan nenä kiinni matskuissa ja rustaillut muistiinpanoja, ajatuskarttoja ja muuta mukavaa 🙂

Tää tenttiinluku on myös sekottanu vähän mun normaalia päivärytmiä, sillä tästä aamutreenaajasta on tullu iltatreenaaja! Miettikääs sitä 😉 Oon halunnu hyödyntää aamun energisimmät tunnit lukemiseen sillä treenaaminen sujuu vielä päivän päätteeksi, kun taas lukemisesta ei oikein jää mitään päähän enää tietyn pisteen jälkeen.. 😀 Aamutreeneistä saatu energiapiikki on siis jääny puuttumaan, mutta se on ehkä toisaalta ollu ihan hyvä – oonpa ainakin malttanut keskittyä istumaan tiukasti siinä kirjaston penkissä, hahhha.No mutta, otetaas sitten suunta etiäppäin! Vieläki pidemmälle entä se maanantain tentti. Massa-marraskuu otsikkonakin kertoo varmaan jo jotain? 😉 Nyt kun Kehokuurin jäljiltä mun kroppa on kaikista vastaanottavaisimmillaan sekä treenille että ravinnolle niin pitäähän se hyödyntää! Talven proggikseksi otan siis lihasmassan kasvatuksen – tavoitteellisesti. 

Oon jo pari viikkoa taas totutellut kovempaan salitreeniin ja nyt lisätään tehoja, vähennetään toistoja ja lisätään painoja! BOOM BOOOM !! Kuluttavan treenin jätän vähemmälle (niin paljon kun maltan…yritän parhaani) ja keskityn lähinnä kestävyyskunno ylläpitoon tehokkailla&lyhyillä HIIT-lenkeillä. Ja säkkiä on pakko päästä hakkaamaan vähintään kerran viikkoon – unohtamatta lihashuoltoa ja venyttelyä, joiden tärkeys tulee korostumaan entisestään.

Habaan lisää kokoa, kiitos ;D
Habaan lisää kokoa, kiitos ;D

Ja sit tietty syyään niinku treenataan – eli paljon ja laadukkaasti 😉 Pitää syödä, että kasvaa – hahha! Mitään radikaaleja muutoksia mun ruokavalioon ei tule vaan suhteutan syömiset treenin määrään. Eli hyvällä omallatunnolla vaan enemmän ruokaa ääntä kohden 😀

Näillä fiiliksillä lähetään siis etenemään kohti Marraskuuta! Millasia tavotteita sieltä löytyy? 🙂
Niin ja apua – nyt on jo Marraskuu! Se ois enää vajaa kaks kuukautta Jouluun… äääks! 😀 

Nyt mä riennän vetämään asiakkaalle treenit ja sit kouluun pelailemaan, salille oman treenin pariin ja sit voikin alkaa viikonlopun viettoon. Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

Aino

6 vastausta artikkeliin “Massa-marraskuu”

  1. MARRASKUU !! Niinpä. Ihan hullua. Oon jo aivan Joulu fiiliksissä ja odottelenkin vaan reissua Ikeaan, täyttämään kynttilävarastot ja ihania Joulujuttui! 🙂 Hihiiii. Ja tietysti neljä viikkoa lomaa pysyy mielessä kans! 🙂
    Massaamassaa täälläkin. Valmentaja pisti uudet ohjeet maanantaina ja lisää hiilaria. WOOO. 😉

    • No älä!! Harmi vaan että mun koti ei oo kovin sisustuskelponen, muuten tää ois jo ihan täynnä joulukrääsää 😀 Toissajouluna pystytin kuusen jo näihin aikoihin, hahhha!

      Ja hiilarit<3 Niitä täälläkin vedellään ihan antaumuksella, hihhiii 😀

  2. Mulla on marraskuun (ja loppuvuoden) tavoitteena jatkaa säännöllistä salilla treenaamista, minkä aloitin vasta about kuukausi sitten – tähän asti on mennyt oikein mukavasti, ja motivaatiota riittää, mutta mun ongelma onkin yleensä se motivaation ylläpito, en nimittäin ole niitä pitkäjänteisimpiä ihmisiä, vaan innostun milloin mistäkin 😀 Toisena tavoitteena on oppia syömään tarpeeksi, sillä haluaisin kroppaani muutaman kilon lisämassaa, kun olen ollut aina vähän kuikelo 😀

    • Hyvältä kuulostaa, järkeviä konkreettisia tavoitteita jotka tukee toinen toistaan:)

      Ja hei, mä oon vähän samanlainen.. innostun paljon kaikesta, joten tavoitteet pitää pitää kirkkaana mielessä ja maltti mukana 😀 Tiedän jo valmiiksi, että aerobisen vähentäminen tulee olemaan haaste omalle pääkopalle, hihhi.

  3. Mun tavoitteet ei niinkään rajoitu marraskuuhun, vaan tähtään helmikuun Vanhojen tansseihin ja siihen, että olisin siellä vähän timmimpi – okei, se on vaan ”välietappi” mutta pidän sitä hyvänä motivaationa 😉 Ei kuitenkaan oo tarkoitus lopettaa treenailua siihen! Haha 😀 Mut marraskuun tavoitteena olkoon vaikka se, että koittaisin nyt pysyä innostuneena ja jaksaa treenata yhtä täysillä, kuin viimeiset pari viikkoa – ei oo mun tapaista kuluttaa reilua 700 kaloria käsitreenissä, mutta tänään tein sen! Tuli melko hyvä fiilis, tän kun pitäis päällä!

    • Joo pidemmän aikavälin tavoitteet on kyllä tosi motivoivia, harmi kun itsellä ei oo mitään tommosta keväällä tulossa niin edetään nyt tälleen vähän kerrallaan, hih 🙂 Okei, on niin paljon pitkän tähtäimen tavoitteita elämän muilla osa-alueilla, että ihan kiva keskittyä treenaamisessa ns. ”tähän hetkeen”.

      Kovasti tsemppiä treeneihin! Se on ihan parasta kun motivaatio on huipussaan:)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta