Lisää tehoja kahvista ja selkäfiilistelyä

Eilen kirjastolla selailin KuntoPlus -lehteä ja silmiin osui artikkeli kahvista treenibuusterina. Ihan tarkkaan en nyt muista, mitä siinä kahvin tehosta kerrottiin, mutta kuulemma se toimii jos sen juo juuri ennen treeniä – tunti ennen treenin alkua juotuna kahvi ei tehoa. Niinpä tänään keittelin kahvit ja kannoin matkamukissa kahvin mukanani urheiluhallille missä join sen juuri ennen sulkkisbattlen alkua 😀

Ja tiedättekö mitä? Se toimi! Mä olin vähän skeptinen, mutta sykemittari ei valehtele. Tunnin sulkapallo oli huomattavasti tehokkaampi mitä aiemmin ja pelikin sujui paljon paremmin, kun mun keskittymiskyky oli niin paljon parempi. Huippua! Mähän en normaalisti oikeastaan kahvia juo, mutta jatkossa voisin kyllä välillä nauttia sitä treenibuusterina.

Juotteko te kahvia ennen treeniä? Ootteko huomannu mitään vaikutusta treenin tehoon?

Mä en nyt tiedä, että onko tää vähän noloa myöntää, mutta mä en oo koskaan ajatellut että miltä mun selkä näyttää? Käsivarsia, yläkroppaa, vatsaa ja jalkoja toki tulee peilailtua, kun ne tuossa edessä möllöttävää 😀 Mutta selkä.. en edes muista koskaan tarkoituksellisesti peilin kautta vilkaiseeni sinne päinkään.

Selkä on musta äärettömän kaunis ruumiinosa ja ihastelenkin aina blogeja selaillessani lihaksikkaita selkiä. Sillai naisellisesti lihaksikkaita, voimakkaan näköisiä tietty 🙂 Niissä on jotain ihanaa tietynlaista veistosmaisuutta, joka mun silmää viehättää.

Noooh eilen mä sitten päätin tsekata oman selkätilanteen ja tadaa – tässä sitä ollaan! Maksimivoimatestien mukaan mun selässä on hyvin lihasta ja voimaa, mutta kyllähän tuossa on paaaaaljon työmaata. Ja sehän ei mua haittaa, lisää haasteita vaan kehiin – kiitos ;D

Ja nöyrimmät anteeksipyyntöni kuvien laadusta… itselaukasin, kyllähän te tiiätte :/
Palataan lähempänä kesää uusien selkäkuvien (toivottavasti hieman parempilaatuisten, heh) kanssa! Jännä nähä, kuinka se rupiaa muokkautumaan 🙂
Aino

9 vastausta artikkeliin “Lisää tehoja kahvista ja selkäfiilistelyä”

  1. Mulle tulee mieletön vessahätä about vartti kahvin juonni jälkeen, joten kofeiinitabu just ennen treeniä todettu bueenoksi!:)

    • Voi vitsit te lukijat ootte mahtavia! Miks mulla ei tullut tää mieleen? Mä viime keväänä aina ennen aamulenkkiä käytin kofeiinitabuja:) Hih, kiitos muistutuksesta – PALJON helpompi ottaa se tabletti entä kantaa kahvia matkamukissa mukana 😀 !

    • Kofeiinitabletit käytössä myös täällä! Ja paljon enemmän poweria harjotuksessa 🙂 Ja aamutreenit (ennen seitsemää) on siitä epäkivoja, että kahvi masussa ei tunnu kamalan hyvälle treenatessa. No, onneksi armas ystävämme Cofi Tabs pelastaa tilanteen jälleen ja poistaa kahviatänneheti-päänsäryn ja tuo vähän virtaa treeniin. Ja onhan se eri kiva juoda se kahvi treenin ja suihkun jälkeen samalla, kun meikkaa… 😉 Rentouttavaa! Mut joo, kofeiinitabletit vakivarusteena treenikassissa.Miten olis, tekisitkö hyvin HYVIN perinteisen treenikassin sisältö -postauksen?:)

    • Joo itekkään en oikeen tykkää kahvia kovin tyhjään mahaan juua, joten nuo tabut varmasti hyviä siinäkin mielessä :)Kiitti ideasta, tottakai voin tehdä!

  2. sun selkä on hieno<3mä oon kuullut myös ton kahvijutun joskus.en oo sen kummemmin noteerannut tai koskaan kokeillut.voisi kyllä testata, uskon että siinä on perää!

    • No kyllä mäkin uskon, että se toimii! Meidän salilla on onneksi ilmaiset kahvit, tänäänkin piti juoda kupponen ennen treeniä ja kyllä kulki:)

  3. hahaa tieksä mulla on ihan sama juttu ton selän kanssa! tän postauksen innoittamana otin itestäni ekan selkäkuvan ever :–D oli ihan suht positiivinen ylläri, olin jotenkin aina ajatellu et ei sielä mittää lihasta oo, mut kyllä sielä jotain oli 😀 !

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta