Juhannuksen jälkifiilikset & olkapää+rinta+ojentajat

Ihanaa sunnuntaita kaikille! <3 Joko ootte kotiutunu juhannuksen vietosta, oliko kivaa?! 🙂

Vaikka mun alunperin ois pitäny olla koko juhannus töissä niin sain kuin sainkin järkättyä niin, että pääsin kavereiden kanssa mökkeilemään ja töissä märehtimisen sijaan sain viettää mitä parhaimman juhannuksen ihanassa seurassa, mulla kun vaan nyt sattuu olemaan maailman parhaat kaverit <3

Nautiskelin koko viikonlopun turhia stressailematta ja myönnän kyllä, että ruoka maistui ja viini virtasi. Mutta kuten todettu niin kyllä sitä välillä on ihan hyvä ottaa vähän rennommin, se turha stressaaminen ei kaunista ketään 😉 Ja vaikka nyt onkin kiva turvotus ja pari ylimääräistä juhannuskiloa vyötäröllä niin ainakin mulla oli hauskaa ja nautin olostani täysin – eikö se oo tärkeintä? Se turvotus ja ne kilothan lähtee yhtä nopeasti mitä on tullukkin. Tai ainakin melkein…

Viime viikon masutilanne ;)
Viime viikon masutilanne 😉 Nyt on sitten taas vähän kirittävää, hehhehh.. 😀

Ja tässä vielä tää mun saliohjelman vika treeni – tää on oikeesti aikamoinen tappotreeni ainakin mulle 😀 Voin kertoa, että jo nuo pystypunnerrukset saa mun kädet tutisemaan tosissaan ja noiden viparisarjojen jälkeen pallolla punnertaminen on aika työlästä, kun en meinaa pysyä edes siinä punnerrusasennossa..

Pystypunnerrus tangolla, niskan takaa 4×12
Vipunostot sivulle taljassa 3×12
Vipunostot eteen taljassa 3×12
Vipunostot taakse käsipainoilla 3×12
Vipunostot rinnalle käsipainoilla 3×12
Punnerrukset jalat pallolla 3×12
Penkkipunnerrus käsipainoilla 4×12
Ojentajat taljassa 3×12
Yhden käden ranskalainen punnerrus 3×12/käsi
Ojentaja-kickback 3×12
Nyt on taas rentouttavan viikonlopun jälkeen paljon energiaa ja motivaatiota palata takaisin normikuvioihin! Vaikka se grilliruoka hyvää onkin niin kyllä se kaurapuuro raejuuston kanssa maistui kumman hyvältä tänä aamuna 😉 Vaikka välillä vähän höllentää ja poikkeaa normeista niin pari päivää ei tee elämäntavoista epäterveellisiä – kaikki riippuu omasta suhtautumisesta ja siitä, miten sen parin päivän jälkeen rupeaa taas arkeaan pyörittämään.

Aino

4 vastausta artikkeliin “Juhannuksen jälkifiilikset & olkapää+rinta+ojentajat”

  1. voooi kun itekkin osais suhtautua noin rennosti tähän vallitsevaan nesteiseen olemukseen…mulla oli 3 päivän syömis lupa, ja mähän söin. nyt oon ku pullataikina koko tyttö. ja tuntuu että kaikki mitä oon ikinä tehnyt on turhaa, koska oon läski aina ja ikuisesti aamen. yöh. kyllä se dieetti vaan tänään oli taas ihana aloitus aamulle. energiaa kyllä riittää vaikka muille jakaa, niinkuin noin fyysisesti. henkisesti oon vielä makaamassa auringossa ilman huolen häivääkään.

    ihanaa, että säkin pääsit nauttimaan vapaasta juhannuksesta! <3

    • Voi hölmö!<3 Toki mullakin oli eilen ihan löysä ja turvonnu olo, mutta oliko se mitään verrattuna esim vuoden takaiseen fiilikseen? No ei!:D Sitä pitää aina yrittää miettiä positiivisen kautta ja kyllähän se mässäily helpommin timmistä kropasta näkyy hehhe:D

      Okei taidan olla vähä hölmö itekki…:D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta