HikiVIIKKO 17


MAANANTAI salitreeni hartiat+hauis+ojentaja, sulkapallo 60min
TIISTAI salitreeni etureidet+vatsat, jooga 20min, potkunyrkkeilytreenit
KESKIVIIKKO jooga 20min, kävely n. 60min
TORSTAI salitreeni selkä+rinta, potkunyrkkeilytreenit
PERJANTAI salitreeni takareidet+pakarat+vinot vatsat
LAUANTAI lepo <3
SUNNUNTAI juoksu/hölkkä-HIIT 30min, salitreeni hartiat+hauis+ojentaja

Siinäpä niitä treenejä sitten taas! Kunnon hikiviikko oli kyllä ja löytyyhän sieltä sitä kevyttäkin treeniä joukosta 🙂 Erityisesti potkistreeneistä oon nauttinu viimeaikoina ihan hurjasti ja mua harmittaa, että ne loppuu kohta. Oon kyllä pohtinut sen jatkamista sillä oon oikeasti innostunut siitä tosi paljon, mutta tällähetkellä se vaikuttas vähän mahdottomalta töiden suhteen. Tahdon myös antaa itselleni mahdollisimman paljon aikaa pääsykokeita varten niiden lähestyessä, joten en tiiä… enköhän mä jonkun järkiratkaisun keksi!

Mua on muuten häirinnyt jo pitkään mun vatsanseutua kiusaava turvotus ja ajoittaiset inhottavat tuntemukset mahassa. Päätin taas vaihteeksi olla hetken ilman maitotuotteita ja oikeasti jo kolmantena maidottomana päivänä mun vatsa voi paljon paremmin ja turvotus oli poissa! Ihan uskomatonta kuinka siitäkin vaivasta pääsi helposti eroon.

Oikeastaanhan mä luovuin vaan maitorahkasta ja raejuustosta – niistä taikaruoista, jotka loppuu aina kaupoista laihdutusbuumien keskellä ;D Ja hienosti pärjäsin ilman! Raejuustoa uskon kyllä pystyväni syömään ilman turvotuksen palaamista (tai ainakin toivon niin… ikävä kesoa<3), mutta maitorahkaa en taida ainakaan ottaa takaisin päivittäiseen ruokavalioon.

Pikaruokaa treenin jälkeen – vaikka aina ei jaksakkaan panostaa, niin mausta ei silti tarvi tinkiä 😉
 
Mulla oli tänään salilla treeniseuraa, jota en ollutkaan hetkeen nähnyt – nimittäin Mäksy ;D Mua on joskus kiusallaan kutsuttu mäksyksi mun hetkellisten kiukkupuuskien (ja sukunimen..) vuoksi, hahha! Tänään mun työkaveri purki koko päivän omaa maanantaivihaansa muhun ja salille päästyäni Mäksy auttoi mua purkamaan sen vihan puntteihin… ja voi vitsi! Kyllä se semmonen pieni agretreeni aina välillä tekee terää – nousi nimittäin painot niin prässissä kuin kyykyssäkin…ihan superia! Ja se kiukkuhan sitten muuttuikin onnistumisien kautta iloksi ja järkyttävän hyväksi fiilikseksi, hihhi.

Pikkuhiljaa rupian uskaltamaan tehdä noilla jaloilla kokoajan enemmän tosissaan, niin että en varo noita polvia kokoajan ja Mäksy tänään tais säikytellä sitä pelkoa vielä entisestään – ei siinä mielentilassa paljon polvien räsähtäminen käynyt mielessäkään 😀 

 
Ootteko muut huomannu, että agrepäivinä treeni sujuis jotenkin paremmin? Onko teillä treeni-alteregoja? 😀
Pitää ehkä jatkossa ennen treeniä tehdä jotain mielikuvaharjotuksia jostain ärsyttävistä jutuista.. painot varmaan tuplaantuis aika nopiaa 😀 ! 
Aino

8 vastausta artikkeliin “HikiVIIKKO 17”

    • Toivottavasti hoksaat tän tästä, nimittäin toi oli tosi simppeli 😀 Ihan vaan ruisnäkkäriä tomaatilla+avokadolla, pakastekasviksia ja sitten tonnikala-pinaattimunakas (2 kananmunaa, ½prk tonnikalaa, pinaattia, tomaattia ja punasipulia). Naminam! 🙂

  1. Mullakin voi vatsa heti paremmin kun jätin maitotuotteita vähemmälle (kesosta en voi luopua<3). Toki mulla on oireena kunnon krampit ja pitäs varmaa käydä ite allergiatesteis.. Sä aina hymyilet niin hemmetin pirteesti sun kuvissa että itellenki tulee kunnon energia- ja fiilisbuusti<3

    • Joo, mullakin välillä kramppaili ihan kunnolla 🙁 Siis mulla tää maito-ongelmaisuus on aina ajoittaista, välillä ei oireile ja välillä sit menee tosi pahaksi. Itelläkin pitäis mennä kunnon lääkäriin testeihin, meidän työterveyslääkäri ei kovin ottanut mun ongelmaa tosissaan..Hahha ihana että fiilis tarttuu! 😀

    • Kääks yllätyin kyllä itsekkin, sillä tuntu että en ois viikolla muuta tehnyt kun käynyt töissä ja istunut kirjastolla. Mutta kyllä sitä siihenkin ilmeisesti energiaa tarvii jostain ;D

  2. Millä korvasit maitorahkan ja raejuuston, jotta sait tarpeeksi proteiinia? Itseäkin kiinnostaisi kokeilla maidotonta vähän aikaa – kun täälläkin onollut vatsaongelmia – mutta en oikein ole keksinyt korvaajia :/

    • Mä en oikeestaan korvannut niitä millään.. mitä nyt maitorahkan tilalle ostin jääkaappiin soijajugurttia 🙂 Proteiinia sain kyllä ihan tarpeeksi (välillä liiaksikkin..) ilman noita ihmetuotteita, vaikka mietitytti kyllä itseäkin että tuleekohan protskua saatua tarpeeksi ilman niitä – niille kun on tullut vähän turhan legendaarinen asema proteiinin lähteenä :DIhan vaan siis kananmunia, kalkkunaleikkelettä, papuja, kikherneitä, hamppuproteiinia, soijajugua ja sit soijamaitoa sekä tietty protskujauhetta palkkarina taisin ns proteiinien lähteenä käyttää – normaalistihan mä kyllä vielä syön jotain lihaa/kalaa/kanaa tms, mutta viime viikolla ei jostainsyystä tuli vedeltyä aika kasvispainotteisella linjalla 😀 Tota soijaa ei vaan kyllä viitsi jatkossa ihan päivittäin käyttää, niin pitää ehkä vähän soveltaa jotain 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta