Hikeä ja lepoa – kuluneen viikon treenit!

Otetaanpa katse kuluneen viikon treenipäiväkirjaan, joka näyttäis tältä:

MAANANTAI Savate Forme + salitreeni – pakarat/etureidet/vatsat
TIISTAI aktiivinen lepo/kävely 60min
KESKIVIIKKO Savate Forme + salitreeni – selkä/hartiat
TORSTAI salitreeni – rinta/ojentaja/hauis + Fighter’s Yoga
PERJANTAI salitreeni – pakarat/takareidet/vatsat
LAUANTAI aktiivinen lepo/kävely 60min
SUNNUNTAI salitreeni – selkä/hartiat/olkapäät + palauttava kävely 45minTänään tajusin taas, että päästän itseni salilla liian helpolla. Oon aina tottunut treenaamaan salilla yksin, mutta eilen nähdessäni miten mun asiakas sai musta voimaa tehdä hommat täysillä viimeiseen saakka mun päässä heräs ajatus – tarvisinko mäkin jonkun, joka käskyttäis ja vetäis musta kaikki mehut irti? Muita on helppo käskyttää, mutta itseään on vielä helpompi huijata.

Pelkästään tän asian tiedostaminen tekee varmasti hyvää mun tuleville treeneille – en oo mitenkään lusmuillut salilla, mutta jättänyt ehkä juuri ne kaikista tärkeimmät viimeiset toistot tekemättä.

Oon siis viihtynyt taas liian pitkään omalla mukavuusalueellani ja siihen tulee nyt muutos – tänään mulla on nimittäin Kehokuurin viimeinen päivä, joten huomisesta alkaen saan taas hiilareista runsaasti lisää energiaa treeneihin, jeijjj!

Miten te motivoitte itsenne mukavuusrajan ulkopuolelle? 

Leppoisaa sunnuntai-iltaa kaikille!<3

PS. Näitä sitten huomenna…tshihihhiii 😀

Aino

4 vastausta artikkeliin “Hikeä ja lepoa – kuluneen viikon treenit!”

  1. Ooooh mukavuusraja…. Niin mukava paikka 😀 Mä oon kyllä siihen tyytyväinen,että en sinne oikeastaan ikinä nykysin jää – ellei kevyitä viikkoja lasketa. Säkin selkeesti tunnistat missä se sun mukavuusraja on,niin silloin se on helpompi ylittää :p Oot rautanen nainen <3

    • Joo se on tympein fiilis treenin jälkeen, ku tietää että ois saanu itestään enemmän irti!! Ärr..:D Tänään lähtee niin tykki pepputreeni, että huomenna itkettää!

      <3 Puss!

  2. Mikä mukavuusraja? ;o lasketaanko silläkin treenaaminen salitreenaamiseksi? Oivoi, itsellä kyllä aina viimeiset toistot on kirjattu ohjelmaan niin että lihasväpättää ja sattuu niin maan perkeleesti kun niitä vääntää. Yleensä jo viimonen sarja on semmonen että itkeä tekisi mieli. 8( onhan se suoraan sanottuna takapuolesta, mutta koen lusmuilevani jollen näin toimi. Onko tämä juuri sitä kuulua, mukavuusrajan yli astelua ? Minulle nimittäin aina ollut treenituommoista, ja jos 5 kerrasta viikossa kun käyn salilla 2 tahtoisi mennä lepsummin, ns ”mukavuusalueella” koen ettei treeni mennyt perille. Toiminko siis oikein vai väärin vai ? 😀

    • Hahhahaa so true! Ihan oikein toimit kyllä, nou hätä 😀 Riippuu tietty, et mitä siltä treeniltä hakee – Kehokuurin ajan mä kevensin salitreenejä tarkoituksella, mutta nyt kun taas ollaan takaisin normaalissa niin kyllä se viimeseen toistoon asti vedetään täysiä. Ja nytkin just salita kotiutuneena tää kirjottaminen tekee vähän vaikeeta, kun tuli just rääkättyä yläkroppaa ihan urakalla.. just näin sen siis pitää mennäkki!! 😀

      Tsemppiä treeneihin! Vaikutat asennemuijalta ;D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta