Hiilaritankkausta, kuluneen viikon treenejä ja vaatteita

Heissuliveii!

Olipas virkistävät pari päivää Jyväskylässä ja nyt on kyllä levännyt olo ja akut ladattuna tulevaan viikkoon! Viis koulupäivää, neljä työvuoroa, viikonloppuluennot ja päälle vielä omat treenit sekä ohjaukset 😉 Uuuu mama, kiirettä pitää mutta älkää huoliko – lupaan ottaa myös iisisti!Mä siis kävin viihdyttämässä mun ihanaa ystävää pari päivää. Oikeastaan siis matkasin Jyväskylään ja valtasin keittiön itselleni – käytiin ostamassa kaappi täyteen ruokaa ja mä kokkailin. Oi että oli ihanaa! Sen lisäksi että kokkaaminen on yks mun lempipuuhista, niin se nautinto tuplaantuu kun sitä ruokaa tekee jollekkin toiselle.  Simppeliä ravitsevaa kotiruokaa – tacosalaattia, välimerellistä lohisalaattia ja kaiken kruununa itsetehty lohikeitto äitin ohjeistuksella. Vielä jäi tuleville viikonlopuille paljon reseptejä testattavaksi! Etenkin herkkuja. Herkkureseptejä taisin eilen aamulla keksiä seitsämän varastoon. Seitsämän. Veikkaan että tää mun massakausi ei epäonnistu ainakaan liian vähäisen syömisen takia, hahhha 😀jyvis3Lisäksi oli ihana vaan olla, löhötä ja syödä hyvin. Suoritinkin oikein tunnollista hiilaritankkausta muun muassa kera riisikakkujen ja bataatin, josta tein sekä sipsejä että suklaamoussea. Namnamnam – moussen reseptin kehittelyssä on vielä toki tekemistä, jotta saan siitä herkullisen maun lisäksi myös herkullisen näköistä, hihhi. 

Ja tiiättekö kuinka paljon osaa arvostaa sohvaa ja erillistä makuuhuonetta, kun omassa kotona on neliöitä aivan liian vähän ja kalusteina pöydän lisäksi lähinnä sänky? 😀 Ihanaa kun on vähän tilaa ympärillä ja oikea koti. Telkkaria sen sijaan en kyllä osaa kaivata yhtään eikä sieltä parin päivän aikana tullut yhtään mitään näkemisen arvoista, hahha.OLYMPUS DIGITAL CAMERANo mutta, se niistä ruokajutuista ja viikonlopun fiilistelystä tälläkertaa. Ruuan lisäksi tykkään myös tosi paljon treenivaatteista, joita koskien sainkin lukijalta toiveen postauksien suhteen ja mähän innostuin! Treenivaatteet täyttää mun vaatekaapista reilusti suurimman osan, mutta silti mä käytän hävettävän pientä osaa niistä – kuluneella viikolla kaivoin siis sieltä kaappien perältä esille myös niitä vähemmän käytettyjä ihanuuksia.

Kaikenlisäksi mä joudun jatkuvasti muistuttamaan itseäni mun shoppailulakosta, sillä musta tuntuu että törmään kokoajan vaan ihanampiin ja ihanamppiin trikoisiin ja toppeihin, jotka huutaa mun nimeä – ”normaalien vaatteiden” kanssa tilanne on yleensä päinvastoin, enkä tunnu ikinä löytävän mitään kivaa päällepantavaa. Muilla samaa ongelmaa? 😉 Maanantain selkä-hartia-ojentaja -rääkkiin jalkaan pääsi ihanat tummat hopeanhohtoiset leopardilegginssit, joita oon käyttänyt tasan kerran aikaisemmin – jatkossa en aio enää säilyttää näitä kaapin pohjalla! Legginssit on alelöytö Gina Tricotista ja hintaa niillä oli aikoinaan vaivaiset 10euroa 😀 Mä en edes itse löytänyt näitä vaan sain mun kaverilta sovituskoppimatskua, josta innostuneena käskin ostaa mulle samanmoiset, hihhi. Tiistaina tein jotain poikkeuksellista salilla nimittäin liikkuvuus- & tasapainotreeniä. Kyseiset treenit kuuluu nykyään osaksi mun treeniohjelmaa ja ihan syystä – tekniikka pysyy puhtaampana ja kehittymistäkin tapahtuu, kun paikat ei oo kokoajan jumissa  😉 Kaikenlaisia vinkkejä kyseiseen treeniin siis otetaan mielellään vastaan! Haluan pitää niiden sisällön mahdollisimman vaihtelevana, jotta en vahingossakaan kyllästy.

Jäin salille suoraan töistä ja olin hienosti unohtanut yläosan kotiin, mutta housut sentään olin muistanut pakata laukkuun! BetterBodiesin trikoot oon saanu Go!Fitnekseltä ja ne on kyllä yhdet mun lemppareista sillä ne päällä tuntuu kuin ei olis housuja jalassa ollenkaan. Keskiviikkona löysin mun ehdottoman lempparitopin, jonka oon tilannu aikoinaan Zalandolta ja merkiltään se on Espritin. Mä en tiedä, että onko se oikeasti ihan oikea treenitoppi (valmistaako Esprit treenivaatteita..?), mutta sen malli ja avoin selkä ihastuttaa mua aina yhdä uudelleen 😀 Kaverina SportsDirectiltä tilatut perus mustat Puman trikoot. TORSTAI! Ja vihdoin mun lempparitrikoiden vuoro. Piti oottaa sellasta treenipäivää, jossa housujen liukkaus ei haittaa treeniä sillä se on näiden ainut huono puoli.. Nääki on tilattu Zalandolta ja on merkiltään Adidaksen. Niin hienot, että mulla tekis mieli käyttää näitä joka päivä 😀 Näissä on ihanan korkea vyötärö, joten vilautteluvaaralta välttyy vaikka kuinka hyppis, pomppis ja pyöriskelis ympäriinsä.

Perjantain treenivaatteista mulla ei valitettavasti oo mitään dokumentoitavaa, sillä olin tosiaan Jyväskylässä enkä muistanut kuvata mun outfittiä 😉 Anteeksipyyntö siitä, mutta ehkä näissäkin oli jo ihan tarpeeksi kateltavaa yhteen postaukseen, hahha!

Hyviä treenejä ja iloista sunnuntaita kaikille 😀 Yritän tulevalla viikolla kaiken kiireen keskellä keretä kirjoittelemaan teillekkin, sillä postausideoita tursuaa ovista ja ikkunoista 😉 Nyt kuitenkin ensin salille, sitten töihin ja salin kautta takaisin kotiin. Tuplatreenipäivä siis tiedossa!

Niitä juttuja odotellessa, <3 Aino

Aino

9 vastausta artikkeliin “Hiilaritankkausta, kuluneen viikon treenejä ja vaatteita”

    • Juu siis tosi simppeliä – bataattia soseena ja kaakaojauhetta sekaan, makeutettu kookosnektarilla! 🙂

  1. Hei! Olisiko mahdollista saada tarkempaa ohjeistusta siun liikkuvuusharjoituksista? Olisi mahtavaa saada vinkkejä, jotta saisin lisättyä näitä harjoituksia omiinkiin treeneihin ja parannettua liikkuvuuttani. 🙂

    • Joo tottakai! Yritän vaikka heti tällä viikolla saada kuvailtua, niin saan postattua:)

  2. Haha mullakin on viimeaikoina kääntynyt niin, että mielummin ostan treenivaatteita ym. jotka on mukavia päällä. Muuta vaatevarastoa tunnun vaan vajuttavan kun myyn ja lahjoittelen kaikkea poispäin itseltäni 😀 Mutta treenikamat on vaan niin paljon monipuolisempia printeiltään, arkena mun vaatteiden väritys on NIIN tylsä musta-harmaa-valkee-beige-tummansininen että tahdon välillä irrotella ja se tapahtuu salilla 😉

    Olis mulla kysymyskin (taas) – mulla on Cooperin testi/1500m (selviää testipäivänä, reilua) ensiviikolla, oisko vinkkejä esim.ruokailun suhteen, miten sais maksimaalisen tuloksen? Ei ne ihan siellä pohjamudissa tuu muutenkaan olemaan mutta tahtoisin nyt maksimoida tulokset ettei jälkeenpäin harmita, että olisi jaksanut paremmin jos olisi syönyt sitä ja tätä eilen ka jättänyt aamulla ton ja ton syömättä 😀 testi tosiaan on ehkä ysiltä aamulla.

    Sun blogi vaan paranee päivä päivältä! Oon roikkunut lukijana liki vuoden enkä oo hetkeen katoamassa. Ihan mahtavia tekstejä kerta toisensa jälkeen 🙂

    • Hihhih kuulostaa hämmentävän tutulta 😉 Mäkin just taas tyhjensin vaatekaapista ”perusvaatteita” muualle säilytykseen ja haaveilen uusista räikeistä treenivaatteista. Kyllä se vaan kummasti piristää treeniäkin, kun on oikeen söpöt trikoot jalassa! 😀
      Hmm siis cooperin testithän testaa lähinnä maksimaalista hapenottokykyä eikä siihen ruokailujen suhteen oo hyöytä valmistautua samallain kun esimerkiksi puolimaratoniin 😀 Mutta kannattaa pitää huolta, että kropan hiilarivarastot on täynnä ja verensokeri kohdillaan ennen suoritusta! Aamulla vaan puuroa ja banskua naamariin, niin hyvä tullee! Nestetasapainon on oltava kans kunnossa, mutta mitään ”nestetankkausta” ei kannata ennen testiä suorittaa ettei oo sitten kurja juosta kun vatsassa hölskyy/vessahätä yllättää (mulla kävi näin itelle syksyllä..:D).

      Kiitos Rita, kylläpä nostit hymyn mun huulille <3

  3. Oon hurahtanut kanssa noihin kuviotrikoisiin! Meillä on valikoimissa sellaset ihanat Niken mustavalkoiset ihankuin hämähäkin-seitti kuvioset trikoot! Ne on ihanat, mutta ei oikein treenimatskua ja kyykätessä varmasti näkyy alushousut läpi 😀
    Mutta oon onneksi kans hyvä syömään, välillä liiankin hyvä. 😀 Jenkkikset kasvaa, trallallaaa. Mutta niin levenee selkäkin ja hauis kasvaa. 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta