Herkkutreeniä ja herkuttelua!

Viimeaikoina on treenit salilla sujunu niin älyttömän hyvin, että en enää osaa edes nimetä mun lempparitreeniä 😀 Jalkatreeni on kyllä aina se viikon odotetuin, mutta nautin kyllä jokaisesta treenistä ihan yhtälailla. Se on varmaan se itsensä haastaminen, jota oon alkanut nykyään harrastamaan, mikä tuo sen loistavan fiiliksen. Kyllähän mä treenaamisesta oon aina nauttinut, mutta kyllä musta tuntuu että nyt ollaan vähän eri sfääreissä!

Tänään salilla oli vuorossa vatsojen sekä kylkien rääkki. Heti ensimmäisenä myönnän, että olisin voinut parempaan – tai siis kyllä tääkin treeni tuntui ja poltteli (ja huomenna varmasti vähän enemmän :D), mutta kuten huomaa niin toistoja oli paljon. Ens kerralla teen kyllä isommilla painoilla itteni ihan väsyksiin asti!

Salin jälkeen ruokaa….namiii! Pitää muistaa syödä tarpeeksi, että kasvaa isoksi 🙂

Alkuun 20min juoksumatolla – kävellen ja juosten

Sivutaivutukset 3×12(/puoli)x20kg
Alaviisto vatsapenkki, istumaannousu 3x25x5kg
Alaviisto vatsapenkki, russian twist 3x20x5kg
Vatsapenkki, jalkojennostot 3×15 + jokaisen sarjan jälkeen istuin ”penkin ohi” ja potkaisin jalat suoraksi ja sitten hitaasti syliin
Linkkuveitsi yhdellä jalalla 3×15(/puoli)x5kg
Kylkinostot matolla 3×15/puoli + jokaisen sarjan jälkeen lankku 40-50sek.
Jalkojen nostot jumppapallo jalkojen välissä, matolla maaten 3×15
Lankku 1min

Loppuun 10min kuntopyörällä

Miltä kuulostaa? Saako tommosella treenillä kesäksi vatsapalikat näkyviin? 

 
Noooh, palataan vielä vähän eiliseen sillä haluan jakaa teille älyttömän hyvän herkkureseptin 🙂 Mulla siis harvoin tekee mieli herkkuja tai ylipäätään makeaa (eikä kyllä oikeastaan tehnyt eilenkään, halusin vaan kokeilla tätä reseptiä jonka ideoin kun mietin mihin kaikkeen maapähkinävoi voisi sopia), mutta eilen herkuttelin aivan ihanalla ”jäätelöllä” ! 
 
Tarvitset:
banaanin
150g kreikkalaista/turkkilaista jugurttia (molemmat käy!)
1rkl maapähkinävoita
4palaa Fazerin Dark Thin 70% murusteltuna
 
Muussaa banaani ja sekoita siihen muut ainekset. Laita pakasteeseen vähintään puoleksi tunneksi kohmettuman ja nauti! 🙂
 
Mun mielestä tää on aika guilt-free, vai mitä te sanotte?

Lisänähän tuohon vois laittaa vielä vaikka keksinmuruja tai vaikka pähkinöitä hienonnettuna jos tahtoo. Täysjyvädigestivet tai kaurakeksit vois olla aika kova sana! Jäis Ben&Jerry’s cookie dough toiseksi sille herkulle 😉

Aino

4 vastausta artikkeliin “Herkkutreeniä ja herkuttelua!”

  1. siis ihania ruokavinkkejä täälläkin! vitsi tykkään tästä blogista, niin positiivinen fiilis! oon kohta lukenut kokonaan läpi tähänhän koukuttuu haha;D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta