Getting there

Tänään oli kyllä sellainen epätoivonen olo treenatessa. Nuo yövuorot tekee sen aina, jotenkin pistää mielen vähän matalaksi…treenin aikana teki mieli luovuttaa vaikka kuinka monesti ja mietin vaan miksi ihmeessä mä teen tätä?

Nohhh onneksi en luovuttanut vaan vedin treenin kunnialla loppuun saakka ja itseasiassa fiiliskin oli jo normaaali, kun pääsin pukuhuoneen puolelle – jes! Ja vastaus siihen kysymykseen jota pohdin: ihan itteni takia – paremman fiiliksen, terveyden ja timmimmän rungon saavuttamiseksi, hahha 🙂

Epätoivosta inspiroituneena tässä itelle (ja teille? :D) vähän motivaatiota,

Minä nejä kuukautta sitten
Ja anteeksi surkeet kuvat.. puhelinräpsyjä huonossa valossa!
 
Täytyy myöntää, että kesän jälkeen oli hieman turvonnut runko meikäläisellä ja teki vähän pahaa katsella näitä kuvia.. keväällä olin paljon hoikemmassa kunnossa – MUTTA silloin elin aivan liian vähillä kaloreilla enkä todellakaan ollut missäänmäärin tyytyväinen itseeni. Kesällä ”oikeutin” mässäämisen ja epäterveelliset elämäntavat juuri kevään nääntymisen vuoksi – ”pitihän sitä massaa saada takas”….ehhh.

Kesän jälkeen sitten heräsin todellisuuteen – aloitin taas aktiivisen salitreenaamisen, palasin terveellisien elämäntapojen pariin, vähensin alkoholinkäyttöä ja keskityin pitämään itsestäni hyvää huolta. Ja varmaan sanomattakin selvää, että fiilis on ollut huippu ja kaikki tekeminen on ollut sen arvoista 🙂

 
Minä tänään
 
Pikkuhiljaa ollaan siis menossa ohti mun unelmien kroppaa – hiljaa hyvä tulee eikä sitä oikotietä onneen taida olla 😉 Tällähetkellä oon äärimmäisen tyytyväinen itseeni, kroppaani ja muutokseen joka on viimeisen neljän kuukauden aikana saatu aikaan.

Miltäköhän sitä näytetään kun bikinikausi alkaa..? 😉 Varsinkin jos ottaa huomioon, että ei tää syksykään ongelmitta menny – en tarkkaillu tapeeksi mun kaloriensaantia, joten palaneen rasvan sijaksi hävis myös vähän lihasta rungosta 🙁 Tarpeeksi syöminen on siis ihan huipputärkeetä, muistakaa se. Tässä teillä yks elävä esimerkki siitä että huonosti käy jos kalorit jää liikaa miinukselle.

 
Mun onnettomat käsivarretkin alkaa saada lihhaa, jee!! <3
 
” Good timber doesn’t grow with ease; the stronger the wind, the stronger the trees. ”
-J. Willard Marriott
Aino

14 vastausta artikkeliin “Getting there”

  1. Vau miten hyvältä näytät nykyään! Huhhuh, mahtava muutos! 🙂 Tästä inspiroituneena oliskin ihana saada postaus tästä sun neljän kuukauden projektista, Mitä olet tehnyt, syönyt… tämä sai muhun mahtavan motivaatio buustin! Osaltaan vaikuttaa myös se, että mun pt:n kanssa tehtiin mahtava uus ohjelma mulle ja paikat tärisee kuin hulluna 🙂

    • Kuulostaa loistavalta, tsemppiä uuden ohjelman ja treenaamisen kanssa!:) Mä koitan kasata sellaisen postauksen kasaan ASAP 🙂

    • Itekki oon kyllä tosi tyytyväinen, kyllä sitä pystyy mihin vaan kun on tahtoa! Kiitos 🙂

  2. Sulla oli ihan samanlainen maha mitä mulla on nyt!:D Vatsalihastreenilläkö sen tuommoseksi saa??:)) Tahtoo kans ! 😀

    • No silläkin on varmasti ollu osuutta asiaan! Eiköhän se monipuolinen liikunta ja terveellinen ruokavalio oo kuitenki yhteistyössä tän muutoksen takana ;D Ei muutakuin treenaamaan ja ruokatavat remonttiin!:)

  3. Vautsi, piti tulla kehaisemaan, että tosi hyvin oot näemmä reenaillu, upee suoritus noin lyhyessä ajassa!!:)

  4. Vautsi. Ei voi muuta sanoa! Ja noin lyhyessä ajassa 🙂

    Itselläni on juuri samantapainen maha, ja tällä hetkellä yritänkin ruokaremppaa tehdä. Tai lähinnä opetella ateriarytmiä, muuten syönkin melko terveellisesti.
    Olen hieman alipainoinen, omaan luihut jalat, käsivarret ja rinnat koska kaikki ylimääräinen on kertynyt vatsaan. Mietin että säännöllinen ateriarytmi ja kuntoilu voisivat muuttaa tätä komboa 🙂
    Semmosta aattelin kysyä että kuinka monta kertaa viikossa teit aerobista (ja millaista) ja kuinka monta kertaa kuntosaleilua että pääsit tuollaisiin tuloksiin?

    • Joo kyllä vaan, ruokaa kohti napaan ja liikuntaa kohtuullisesti jotta et vahingossakaan kuluta enemmän mitä syöt niin hyvä tulee! 🙂 Kannattaa suosia paljon pehmeitä rasvoja, jos vatsanseudulla on ylimääräistä rasvaa.

      Noilta ajoilta multa löytyy treenipäiväkirjojakin täältä blogin puolelta ja ne löytää avainsanalla ”treenipäiväkirja” 🙂 Muistaakseni tein n. 5 aerobista ja 5 salitreeniä. Aerobiset oli joko uintia/vesijumppaa, sulkapalloilua, juoksua tai kävelyä – hyvin monipuolista siis! Ja enemmän pitkäkestoisia harjoituksia lyhyiden intervallien sijaan 🙂

      Tsemppiä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta