Bootcamp 2/3

BootcampKun kuuden tunnin vaelluksen jälkeen saavuttiin vihdoin autolle oli jalat aika muussina ja suunnittelin loppuillan kaavaksi seuraavaa: ruokaa, kuuma sauna, kylmä järvi, venyttelyt ja loppuilta X-asennossa Jymy-jäätelö toisessa ja kirja toisessa kädessä.

Mutta miten kävikään?

Pääsin saunaan asti, jossa sisko vaivihkaa kysyi joko voisin joka tapauksessa vetää illalla sille päivälle suunnitellun treenin hänelle. Auts. Sisko tahtoi treenata enkä tietenkään voinut päästää häntä rehkimään yksikseen, joten saunan ja pienen välikuoleman jälkeen vedin taas treenikamppeet niskaan ja tehtiin tehokas TABATA-treeni.

BootcampJokaista liikeparia siis tehtiin neljän minuutin erä: aina 20 sek töitä ja 10 sek lepoa, minkä jälkeen liikkeen vaihto – siis yhteensä neljä kierrosta.

1. KIERROS
– TRX-soutu
– TRX-ojentajat

2. KIERROS
Yläkropan voimaliike
– Lankusta nousu punnerrusasentoon

3. KIERROS
– Pystysoutu kahvakuulalla
– Hauiskääntö kahvakuulalla

4. KIERROS
– TRX-vatsat (jalkojen veto vatsan alle)
– TRX-vatsat (jalkojen veto vuorotellen kyynärpäähän)

5. KIERROS (näitä liikkeitä tehtiin jokaista vain kaksi kertaa)
– 
Jalkojen nostot selinmakuulta
– V-pito
– 1/2 linkkuveitsi
– Vatsarutistus

BootcampTreeni oli tehokas, tuskainen ja välillä oli ihan pakko lintsata, kun voimat tuntui loppuvan niin kesken että alkoi ihan naurattamaan. Joo – meitä hulluja on monenlaisia! Mutta hienosti silti suoriuduttiin molemmat ja tehokkaan puolituntisen jälkeen olikin aika taas hypätä järveen vilvottelemaan. Sen jälkeen sitten korkkasinkin Jymyn, joka maistui niiiiin älyttömän hyvälle piktästä aikaa.

<3 Aino

Seuraa blogia: Facebookissa / Bloglovinissa  / Instagramissa

Aino

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta