Ainutlaatuinen tilaisuus – VOITA itsellesi ilmainen ravinto- ja treeniohjelma!

Loisteliasta tiistai-aamua!

Kuten jo viime viikolla lupasin niin blogissa pyörähtää käyntiin kilpailu, josta oon itse super-innoissani ja uskon että te vielä enemmän! Toteutan tämän kilpailun työharjotteluni inspiroimana, johon asiakashaku loppui viime viikolla – vilpitön kiitos kaikille ihanista hakemuksista ja kiinnostuksesta mun valmennusta kohtaan. Hieman korniltahan tämä kyllä kuulostaa, mutta uskokaa tai älkää – mulla olis tehnyt mieli valita teidät kaikki 😀Savate_Club-Sandbell-16Haluankin nyt tarjota teille kaikille mahdollisuuden päästä elämänne kuntoon sekä kohti omia tavoitteita ja mikä tärkeintä – maksimoida oma hyvinvointi oman kropan ehdoilla <3

Nyt teillä kaikilla ihanilla lukijoilla onkin mahdollisuus saada oma henkilökohtainen ravinto- ja treeniohjelma asuinpaikkakunnastanne sekä tavotteistanne riippumatta, sillä arvon ensi viikon torstaina eli 10.4.2014 jokaisen blogin Facebook -sivun tykkääjän kesken yhden onnekkaan jolle sellaisen toteutan.

Blogin FACEBOOK -sivu löytyy tästä linkistä.

Käy siis tykkäämässä blogin Facebook -sivusta viimeistään ensi viikon torstaina niin oot mukana arvonnassa! Samalla pysyt ajantasalla myös blogin muista jutuista, yhteistyökumppaneiden tarjouksista ja kaikesta muusta kivasta 😀 

Lisäksi arvon kaikkien tykkääjien kesken myös -10%, -15% ja -20% arvoiset edut tilauksen yhteissummasta RAW2U -verkkokauppaan ! Laajasta valikoimasta löytää varmasti jokainen jotakin ja esimerkiksi tällä viikolla siellä on -15% viikkotarjouksena Omega-näkkärisekoitus

Voittajat julkistan blogissa perjantaina 11.4.2014 – onnea kaikille arvontaan!

<3 Aino

KUVAT: www.savate.com / URHEILUTOPPI: Puma

Aino

5 vastausta artikkeliin “Ainutlaatuinen tilaisuus – VOITA itsellesi ilmainen ravinto- ja treeniohjelma!”

  1. Moi,

    kuinka useasti treenaat viikossa? Miten pitkà on yks treeni? Ja monta lepopàivàà pidàt viikossa?

    • Moikka!

      Treenaan vähän vaihtelevasti – 4-5 salitreeniä, 2-3 juoksulenkkiä + 1-2 HIIT-treeniä viikkoon. Lisäksi tietty hyötyliikuntaa eli pyöräilyt ja kävelyt paikasta toiseen sekä aina sillon tällöin fiiliksen mukaan nyrkkeilyä. Kehonhuolto siihen päälle vielä sitten ja koululiikunta pari kertaa viikkoon sekä omat ohjaukset 🙂 Treenien pituudet myös vaihtelee – salitreenit on n. tunnin mittaisia, joskus vähän pidempiäkin.

      Voisin kyllä pitää jatkossa treenipäiväkirjaa blogin puolella.. kiinnostaisko sellanen?

    • Juu!ois kyl tosi kiva nähä mitä kaikkee kerkeet päivässä tehä! Se varmaan auttas mua löytämään se innostus mikä aina sillon tällön puuttuu.. 🙂

    • Okei noniin, sellainen siis ensi viikolle sitten..! 🙂 Toivottavasti onnistun motivoimaan, hihhi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta